Thursday, March 6, 2014

Err..Comeback kah?

Bismillahirrahmanirrahim

fuh fuhh fuuuhhh *lap sikit screen lappy* habuk bersawang sana sini.

Hampir setahun lebih dah ye baru nak update. Alhamdulillah masih bernafas lagi. Sebenarnya aku sendiri pon konfius kenapa lama sangat tak hapdet blog. hahah. Terkujat jugak rupanya blog ni masih ramai viewers sampai ke harini *kengkononnye* ekekeke.

Tapi terdetik pulak malam-malam yg bertemankan kes2 yang perlu dibaca untuk esok ni nak menulis lagi. Rindu sebenarnya nak beremosi marah, sedih, gembira semasa menulis freely. yep freely. 

Ramai menggunakan medium media sosial - facebook, twitter, myspace (ada lagi ke?) etc. untuk luahkan apa diorang rasa. Personally so far aku suka nak tulis macam-macam kat blog. sebab follower pon tak ramai kan so aku agak takde sape kesah sangat pon aku tulis apa. ahahah. jadi rasa nak tulis apa-apa pon macam suka hati watlek watkool je kan.

okelah, nak lepas rindu je hihi :D
banyak nak hapdet tapi kat entry lain lah ye.

mood: sambung baca kes. esok nak menghadap madam yang aku sebenarnya x berapa nak jumpa lagi dah. tapi Allah lebih tahu. semester ni dapat lagi klas dgn madam sayang ;(

No comments:

Post a Comment