Friday, June 10, 2011

ALYAH - KISAH HATI



lagu ni memang sangat best... layann habes lahh. time mula2 dengar dlu pon suda jatuh cinta. sampai skrg,, lirik yang sangat bermakna...ececeh. baru2 neh Shiha MENTOR & Lena AF  bawak lagu ni pon best jugak. Shiha bawak mendayu-dayu bak kata abah aku..(biasa la..peminat setia mmg sokong habes kot)hehe..Lena bawak dgn gaya tersendiri..husky voice dia yang mahal tuhh... tp aku tetap suka penyanyi asalnye yang nyanyi ; Alyah..pape pon enjoy la lirik lagu neh.huhu .. cedeyh  -.-


Hatiku hatimu



Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Hanya sempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

MOOD : jiwang ohh.. <3


No comments:

Post a Comment